5 nov. 2012

Dålig service till småkunder!

Jag är arg. Jag är arg för att vissa företag inte bryr sig om de små kunderna. Fedex är ett sådant företag. De har slarvat bort ett paket- de vet inte vart det är men vill inte ta sitt ansvar utan skyller på varandra och drar ut på ärendet. Mitt paket skulle ha kommit för TRE veckor sedan men de vet alltså inte vart det har tagit vägen. De lovar hela tiden att det ska komma information om när det ska ses som avslutat och att de ska erkänna att de inte kommer att hitta paketet så att jag kan få tillbaka mina pengar som jag har lagt ut för varorna i paketet. Men inget svar och jag maila och mailar men de svarar inte och när de gör det så unviker de att svara på frågor. När man ringer så vill de inte prata med oss "för det finns inget mer att säga".... Idag fick jag så tillbaka mina pengar från leverantören i Kina men jag tycker att Fedex borde ersätta mig också eftersom det är jag som har drabbats av förseningen! Nej, det tycker de att jag ska kräva av leverantören?!!!!De har ett löfte om att sändningen är försenad, om så bara en sekund, så ska man få ersättning, men det gäller visst inte när det handlar om små kunderna.... De har också något som heter Purple promise där de ber sina kunder maila och rösta på dem som årets kundservice företag.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen att kommentera!