12 nov. 2012

Klänningsångest


Jag har ångest... Över vilken klänning jag ska ha på ett bröllop i början av december. Jag vill ju inte vara "överuppklädd" och inte "underklädd". Det är ett borgligt bröllop i England med fest på ett fint hotell och efterfest. Denna klänning (se länk, det är den RÖDA) har jag redan köpt men jag vet inte om jag tycker att den blir bra... Har även en svart bolerokavaj till
http://www.bonprix.se/produkt/satinklaenning-brun-937881/?type=image

Vad tror ni?
Har även köpt denna klänning, tror ni den blir bättre? Då slipper jag kavajen, ni vet platssparande i väskan.... Hjälp!!

1 kommentar:

  1. Jag tycker absolut du ska ta den första,med jackan till.
    Den kommer bli skitsnygg på eftersom du har längden och kan "bära upp" den!
    Fast å andra sidan,"allt klär ju en skönhet",så det blir säkert kanon vilken du än väljer.

    Kram "Majsan"♥

    SvaraRadera

Välkommen att kommentera!